تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود
سرخط خبرها

ارائه همه خدمات ثبتی با ظرفیت ۵۰ درصدی کارکنان در خراسان رضوی | علاقه مردم خراسان رضوی به اسامی مذهبی

  • کد خبر: ۵۳۴۹۴
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
ارائه همه خدمات ثبتی با ظرفیت ۵۰ درصدی کارکنان در خراسان رضوی | علاقه مردم خراسان رضوی به اسامی مذهبی
اسم فاطمه در بین دختران و امیرعلی در بین پسران بیشترین محبوبیت و فراوانی را داشته است که نشان از اقبال مردم به استفاده از اسامی مذهبی است.

جانقربان- شهرآرانیوز| مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: اکنون همه خدمات ثبتی شامل صدور و ابطال شناسنامه، تغییر نام، صدور شناسنامه المثنی و... در اداره کل ثبت احوال استان انجام می‌شود.


سیدحسین نیری افزود: با شیوع بیماری کرونا و قرارگرفتن در وضعیت قرمز، خدمات ما کم شد و فقط شامل صدور و ابطال شناسنامه بود که با تغییر وضعیت کرونایی، خدمات به حالت اولیه بازگشت و اکنون با ظرفیت ۵۰ درصدی کارکنان، همه خدمات به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.


وی درباره تعداد موالید در ۹ ماه گذشته سال ۹۹ گفت: آمار موالید در ۹ ماه گذشته سال ۹۹ هنوز قطعی اعلام نشده است، ولی در ۶ ماه گذشته امسال براساس آمار سازمان ثبت احوال در خراسان رضوی، ۲۸ هزار و ۳۸۹ ولادت ثبت شده است.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ۱۴ هزار و ۵۴۱ ولادت مربوط به نوزادان پسر و ۱۳ هزار و ۸۴۸ ولادت مربوط به نوزادان دختر بوده است.


مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: همچنین در بهار و تابستان امسال ۱۱ هزار و ۲۱۳ فوت ثبت شده است که ۶۲۶۹ نفر آقا و ۴۹۴۴ نفر خانم بوده‌اند.


نیری درباره نام‌های پرکاربرد در خراسان رضوی گفت: نام‌هایی که سازمان ثبت احوال اعلام کرده است، مانند امیرعلی، محمد، علی، امیرحسین، ابوالفضل و حسین برای پسران و زهرا، حلما، زینب، یسنا و نازنین زهرا برای دختران در استان ما نیز مثل دیگر استان‌ها پرکاربرد بوده است.


وی با اشاره به اینکه اقبال مردم برای استفاده از اسامی مذهبی و دینی بیشتر است، اظهار کرد: اسم فاطمه در بین دختران و امیرعلی در بین پسران بیشترین محبوبیت و فراوانی را داشته است که نشان از اقبال مردم به استفاده از اسامی مذهبی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->